Telový zázrak

Myslím si, že každá z vás si už niečo objednala zo známeho katalógu AVON. Ja si objednávam pomerne často z AVONU aj z katalógu ORIFLAME. Či už niečo pre svoje potešenie, pre priateľa alebo svojich blízkych. Majú veľa dobrých produktov obidva katalógy. Katalógy obsahujú krásne voňavky či už pre mužov, ženy takisto aj pre deti. Telové mlieka, sprchové gély, kozmetiku celkovo, majú proste úžasné produkty. A dnes by som vám chcela predstaviť dva z mnoha skvelých "telových zázrakov" od AVON. Jedná sa o sprchovací gél a hydratačné mlieko na telo a ruky.



Sprchovací gél s orchideou a čučoriedkami. Exoticky elegantná orchidea a sladké čučoriedky vytvárajú energickú kvetinovo-ovocnú vôňu. Hydratačný sprchovací gél čistí a vyživuje pokožku. Zaručuje okamžitú sviežosť + vitamíny. Nájdete tu.



Hydratačné mlieko na telo a ruky s orchideou a čučoriedkami. Exoticky elegantná orchidea a sladké čučoriedky vytvárajú energickú kvetinovo-ovocnú vôňu. Krémové telové mlieko dodá pokožke pocit jemnosti a hydratácie až na dobu 30 hodín. Nájdete tu.



Ja osobne som s týmito produktami nadmieru spokojná! Je veľa druhov tejto sady sprchový + telové. Každý z nich voní jedinečne krásnou vôňou. Cenovo dostupné pre každého. Vrelo vám ich môžem odporučiť. Moja pokožka je po používaní jemná, voňavá a hydratovaná. Keď aj vám záleží na svojej pokožke neváhajte a doprajte si telový zázrak.

Počas tohto týždňa sa môžete tešiť na ďalšie špičky mnou overené, dúfam že ste s mojím písaním spokojní a moje skúsenosti vám pomáhajú.

1 komentár: