FREEDOM MAKEUP

A už je to tu! Už tu máme to smutné, upršané obdobie, keď sa človeku nič nechce, len ho hlava bolí a nudí sa, pretože keby išiel von, by zamrzol na kostku ľadu. Ja osobne patrím medzi ľudí, čo v takéto dni nepohnú ani prstom. No dnes som urobila výnimku a používam prsty na to aby som vám napísala nový článok.

Bude zameraný na dva krásne matné rúže, ktoré som dostala ako darček na moje sedemnáste narodeniny. Tie boli teraz nedávno, koncom októbra, takže mám čerstvých sedemnásť. Jupí! Veľmi som sa tešila, pretože 17 je podľa mňa pekné číslo a najlepší vek a dokonca je bližšie k 18, kedy začne obdobie dospelosti.



Ale poďme späť k tým mojím novým pokladom. Tieto tekuté rúže mám len krátky čas, no už teraz som veľmi spokojná! Majú krásnu plnú farbu. Na perách vydržia pomerne dlho a stále v super stave. Nevpijú sa do pier a nevyzeráte po aplikovaní ako keby ste si vysávač prisali k ústam. Aj s takými rúžmi aj tekutými rúžmi som sa stretla. Tieto majú matný efekt, čo sa mne veľmi páči!


A už je aj čas vám prezradiť akej značky sú tieto dva neuveriteľné produkty. Sú od novej londýnskej značky dekoratívnej kozmetiky FREEDOM MAKEUP! Doposiaľ som sa s touto značkou ešte nestretla alebo sôr som sa o ňu nejak extra nezaujímala, ale ako som už spomenula, na to že mám produkty od tejto značky krátku dobu, som s nimi nad mieru spokojná! 

 Tu.     
Kliknutím na tieto dva obrázky sa vám zobrazí stránka.

Rozhodla som sa, že to určite nezostane len pri darovaných tekutých rúžoch a paletke tieňov od tejto značky, ktorú mimochodom nemám ešte moc vyskúšanú tak tú vám predstavím až keď ju otestujem. Ešte si niečo poobjednávam, a ak budete chcieť vám kľudne zrecenzujem aj ostatné ich produkty. Možno bude o ne aj nejaká mini súťaž do Vianoc. 



A na záver, tak ako ja dnes používam prsty, aby som sa s vami podelila o pocit šťastia a spokojnosti, ktorý mám z týchto produktov, tak aj vy použite prsty na to aby ste klikli na odkaz, ktorým otvoríte ich stránku a môžete si popozerať čokoľvek z ich ponuky. Nájdete tu.

4 komentáre:

  1. Pekný článok :) Tie rúže vyzerajú zaujímavo :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. EMMA REYES16. novembra 2017, 13:51
    Musím sa priznať, že značku FREEDOM som zaregistrovala len nedávno, ale úplne ma nadchla. Už mám od nich doma paletku aj fialový lesk na pery, ktorý ak využijem raz, budem šťastná. Nedalo sa však odolať! Od teba ma najviac zaujala asi tiež tá paletka. Ocenila by som napríklad nejaký článoček s líčením s ňou, aby som videla, či sa aj ju oplatí kúpiť :)
    https://emmareyess.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mna nadchla som veľmi spokojná !!! Keď paletku otestujem tak určite napíšem článok a aj pridám fotky po nalíčení☺️

      Odstrániť