Face cleaning

V predošlom článku som vám predstavila produkty, ktoré sú pre mňa vyhovujúce. Ja dúfam, že som tým poradila dievčatám, ktoré majú problém nájsť to pravé orechové pre svoju pleť. Ešte pred tým, ako vám predstavím ďalšie dva super produkty si povedzme niečo o škole a o začiatku jesene. 

Už mesiac chodíme do školy. Všetko tak rýchlo ubehlo, ani nevieme ako a už tu budú Vianoce, Silvester a ďalší Nový rok. Chápete to? Čas neskutočne letí. Dnes máme prvý októbrový deň. Už skoro všetky listy zo stromov sú padnuté. Chrípka je na každom rohu, ale je to krásne ročné obdobie. Všetko sa už pomaly ukladá na zimný spánok. A hlavne je už zimšie a čím viac oblečenia na sebe, tým lepšie vyzerajúci človek. Ale späť k tomu hlavnému.

Chcela by som vám popísať dva produkty vďaka, ktorím je moja pleť čistá a jemná. Jedno je micelárna voda 3v1 od GARNIER a druhé je tonizačná voda od ORIFLAME.


Micelárna voda od GARNIER 3v1 čistí pleť, odstraňuje make up a zmatňuje jedným ťahom. Obsahuje micely, aktívne častnice, ktoré na seba viažu nečistoty, make-up a kožný maz bez potreby trenia. Vyčistite tvár, oči a pery pomocou vatového tampónu bez oplachovania. Vyvinutá pre zmiešanú až mastnú citlivú pleť so sklonom k nedokonalostiam. 


Tonizačná voda Love Nature s výťažkom z harmančeka od ORIFLAME. Osviežujúca bezfarebná tonizačná voda krásne vyčistí pleť pomocou vatového tampónu. Zbytočne ju nevysúša. Obsahuje výťažok z harmančeka, ktorý má upokojujúci účinok.  


S týmito produktami som neskutočne spokojná. Po vyčistení moja pleť krásne dýcha. Určite ich vyskúšajte, ak vám vaše odličovacie a čistiace produkty nevyhovujú a stále ste nenašli niečo pravé pre vašu pleť. Ja ich používam už dlho  a nesklamali. 
Už sa teším na ďalšie produkty so 100% spokojnosťou, ktoré vám predstavím v nasledujúcich článkoch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára