Kozmetika pre krásnu pleť od AVON

Tak máme za sebou už vianočné sviatky, Silvester a dokonca už skoro aj celý január. Po dlhšom čase idem pridať článok, nebola som aktívna na blogu, pretože som nemala čas a popravde ani chuť. A určite viete aké to je keď človek nemá chuť, potom aj výsledok je taký bez chuti.

V prvom rade vám chcem, síce oneskorene ale lepšie ako vôbec, popriať do tohto nového roku 2018 všetko len to najlepšie a aby sa vám tento rok darilo viac ako ten predtým. Prajem vám, aby ste boli krásni pozitívni ľudia, ktorí majú chuť žiť a posúvať sa ďalej! Tak úvod máme za sebou a presunieme sa do jadra tohto článku, hihi.

Baby, dnes mám pre vás pripravené dva produkty, ktoré si neviem vynachváliť! Obidva sa nádherne dopĺňajú a obidva mi s pleťou urobili zázraky. Nikdy som si na tvár nič nedávala, ale pravdepodobne som sa dostala do veku, kedy som si uvedomila, že treba sa starať o svoju pleť. Takže už asi rok používam "uhorku s čajovníkom a aloe so zázvorom". Odkedy si takto čistím pleť, nemám problémy s akné.

Predstavujem vám teda "uhorku s čajovníkom" presnejšie povedané čistiaca emulzia a tonikum v jednom. Aplikuje sa na vlhkú pleť, tak ja si ho dávam v sprche. Stačí už len naniesť, vmasírovať a opláchnuť. Nie je to nič zložité. Vraj nie je dobré ho aplikovať každý deň, tak si ho dávam každý druhý deň na tvár.
Ale keďže milujem pocit čistej tváre a neprežila by som večer bez toho si nevyčistiť tvár, som to hneď vyriešila a uhorku s čajovníkom nahrádza aloe so zázvorom.







Ďalej predstavujem "aloe so zázvorom", čistiaci pleťový gél 3v1. Tiež som s ním spokojná. Nanesie sa taktiež na vlhkú pleť a vmasíruje, keď spení treba opláchnuť. Po opláchnutí budete mať čistú a hebkú pleť.


Používanie týchto produktov mi veľmi pomohlo. Po aplikovaní sa budete vždy cítiť čisté a uvoľnené, ako ja. Pleť potrebuje dýchať, nie byť zanesená. Tak aby ste aj vy mali pleť, ktorá dýcha, kliknite na odkazy a šup objednávať. Oh a aby som nezabudla obidva produkty úžasne voňajú!!!





    Dúfam, že niektorej z vás pomôžem, bola by som rada, ak sa náhodou rozhodnete vyskúšať tieto produkty, keby mi napíšete či už do komentára alebo na instagram alebo na mail.
    Teší ma tešiť vás! :)

    Žiadne komentáre:

    Zverejnenie komentára