Vlasová kozmetika

Ahojte, dnešok je dosť upršaný. Má to svoje nevýhody, dnes som po ceste zo školy zmokla i keď som mala dáždnik, nepomohol, ale má to aj výhody, nemám čo robiť a to znamená, že vám predstavím taký malý zázrak.

Expresný regeneračný kondicionér GLISS KUR ULTIMATE OIL ELIXIR. Je na veľmi namáhavé a lámavé vlasy. Receptúra s ošetrujúcim olejovým elixírom a komplexom tekutého keratínu regeneruje poškodenia vlasov, okamžite uľahčuje rozčesávanie, vlasy intenzívne ošetruje a viditeľne znižuje ich lámavosť. Treba nanášať na vlhké alebo suché vlasy. Neoplachovať.


Začala som ho používať len nedávno, no som s ním veľmi spokojná. Skúšala som veľa produktov na vlasy, zatiaľ sa osvečil tento. Moje vlasy po nanesení tohto kondicionéru boli jemné, ľahké, krásne. Od tejto značky GLISS KUR som spokojná aj so šampónmi. Aktuálne používam ULTIMATE RESIST. Krásne voní a moje vlasy sú po nanesení pevné a neelektrizujú. 


Ja som so značkou GLISS KUR veľmi spokojná. Má prípravky, ktoré vyhovujú mojim vlasom. Ako vlasová kozmetika je u mňa najlepšia. Rada dávam svojim vlasom to čo potrebujú pre svoju krásu a nadýchanosť. Daj aj ty svojim vláskom krásu a lesk. S ľahkým srdiečkom vám môžem odporučť akýkoľvek produkt z ich ponuky. 

Chcela by som vám ešte povedať, že teraz budem pridávať články o trochu častejšie, pretože mám pre vás kopu úžastných produktov. Prajem vám pekný zvyšok tohto upršaného dňa. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára