Boyfriend

Ak si spomínate na druhú zmenu v mojom živote z predchádzajúceho článku, chcela by som vám o nej napísať, aj keď v skratke pretože je to dosť osobná zmena, viac.

S chlapcom, ktorým teraz trávim všetok môj čas už pekne dlhú dobu, som sa spoznala dá sa povedať cez kamaráta. Začali sme si písať. Ako som ho spoznávala som zisťovala, že to je vážne super človek.

Prvýkrát sme sa stretli na futbale, keď som sa s mojim ocom bola pozrieť na zápas. Potom sme sa stretli až na mojej narodeninovej oslave. Bola to najlepšia oslava v mojom živote, ako aj všetko ostatné, čo už bolo strávené s ním.

Stretávanie pokračovalo ďalej, bolo častejšie a krajšie. Až sme sa dopracovali po dnešok. Som šťastné dievča. Chvíle strávené s ním sú pre mňa najvzácnejšie. Patrí už do mojej rodiny a som za neho vďačná. ON je jeden z ľudí, ktorí sú v mojom živote najdôležitejší.

To aké to bolo pekné vám nebudem písať, pretože by som chcela isté momenty zachovať len pre nás dvoch. Ale môžete zapojiť svoju fantáziu a do komentáru napísať ako ste si ten príbeh vybavili vy. Budem rada, ak mi sem napíšete pekný príbeh o láske. Môžete dodať aj mená podľa vlastného výberu. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára