True friends

Chcela by som sa zamerať na pravých priateľov, tak všeobecne. Taký priateľ je veľmi vzácny, petože ich je na svete málo. Ľudia si len ubližujú a robia naschváli. To podľa mňa pekné nie je. Mali by sme byť k sebe úprimní, milí a hlavne mať sa radi. Len nájdu sa ľudia, ktorí robia, že im na vás záleží a pri tom to je úplny opak.

Myslíte si, že čo máte ľudí okolo seba sú aj tí praví? Ak áno ste šťastními ľuďmi a verím tomu, že veľa ľudí takých priateľov nemá a túži po nich. Treba si vážiť jeden druhého. Prejavovať záujem a pomáhať si.

V dnešnej dobe verí málo ľudí v ľudí. A to je podľa mňa väčší problém ako to že nie sú peniaze alebo deti v slamoch že sú zanedbané. Ale keď sa pozriete na tie 'zanedbané' deti, vidíte úsmev, radosť. Tešia sa aj keď nemajú značkové veci a plno jedla. Tešia sa so svojimi priateľmi, pretože sa majú radi, pomáhajú si.

Ľudia by si mali uvedomiť, že ak sa budeme k sebe zle správať jediné čo tým dosiahneme je, že znepríjemňujeme život sami sebe.

Určite tým nechcem povedať aby ste dôverovali každému, ale aspoň v priateľstve mali dôveru a navzájom sa rešpektovali, mali radi.

Ja mám partiu. Ľudia ktorí ju tvoria sú pre mňa druhou rodinou. Tiež sú medzi nami spory, bez nich to nejde ale rešpektujeme sa a preto sme stále priatelia. A práve dnes jeden z mojich NAJLEPŠÍCH PRIATEĽOV má narodeniny.

Týmto všetkým som chcela povedať to, že si musíš vážiť toho pravého priateľa a ty ním byť tiež pre toho druhého.


2 komentáre: