Who am I?

Kto som? Som dievča z mesta, ktoré sa presťahovalo na dedinu s rodičmi keď malo 4 roky. Život na dedine je ten najlepší, to detstvo sa nedá ani opísať s detstvom prežitým v meste.

Začala som chodiť do škôlky, kde som spoznala veľa detí. Z mojej dediny bolo jedno dievča menom Veronika. Hrávali sme sa nonstop, všade po dedine. Neskôr sme vstúpili do sveta puberty. To boli časy, keď nás začali zaujímať chlapci a veci spoločné s pubertou. Po čase sme sa rozrástli o jedno dievča menom Diana. A už sme na vyvádzanie boli tri.

Prvá taká veľká zmena pre mňa bola keď sme sa s babami prestali baviť. Trvalo to dva roky, ale za ten čas som spoznala nových ľudí zo susednej dediny. Sú to ľudia, o ktorích budem často písať, pretože doteraz to sú moji najlepší priatelia spolu s Diou a Vevou.

Druhá veľká zmena pre mňa bola, keď som stretla lásku. Sme spolu už dlhú ale zároveň aj krátku dobu. Je to úžasný človek.

Teraz sa už bavíme s babami, už sme stihli nazbierať úžastné zážitky. Dobehli sme všetko čo sme za tie dva roky nebavenia sa zameškali.
V poslednej dobe spoznávam veľa nových a super ľudí, ako napríklad aj dievča, ktoré som už spomenula v predchádzajúcom článku. V piatok 26.5. oslávime jej dospelosť. Už sa nemôžem dočkať. Ďalší nový zážitok bude na svete.

Každopádne mám tých najlepších priateľov akých som len mohla mať. Každá chvíľa s nimi je jedinečná a o také super momenty v mojom živote sa s vami budem deliť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára