Something about me

Vítam Vás na mojom blogu. Pre začiatok by som sa Vám chcela predstaviť a oboznámiť s obsahom tohto blogu. Volám sa Klára Kolenová, mám 16 rokov a pochádzam z malej dediny pri Hlohovci. Navštevujem SOŠ Obchodu a služieb Piešťany.

Už dlhšiu dobu som rozmýšľala nad založením blogu, pretože si už niekoľko rokov píšem denník a písanie ma baví. No nemala som odvahu. Inšpirovalo ma jedno dievča, ktoré som spoznala 1.4.2017 (blázna som spoznala na deň bláznov). 

Rozhodla som sa môj blog zamerať skôr na zážitky ako nejaké beauty články, samozrejme, že nebudú chýbať ani tie alebo aj niečo z oblasti fashion, ale hlavne to bude zamerané na zážitky, ktoré som prežila s priateľmi, na nové veci čo ma v živote stretli a na moje aktuálne pocity.


Ja dúfam, že Vás moje písanie zaujme a budete radi čítať moje články. :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára